Midnightshadow.blogg.se

Random bilder

Publicerad 2014-08-02 10:00:00 i Fail o Flum,

 
Goldy var tvungen att rymma så jag fick motion i kylan, snällt va? xD Jag halvt frös ihäl.. Och det värsta av allt; När jag kom tillbaka till stallet hade hon sprungit tillbaka själv?! Där springer man runt och fryser och hon springer hem! Hon hade stått där länge.. Annars hade jag sätt hovavrryck utanför stallet. Det snöade bara lite den dagen.. Men sån är hon, min Goldy :3
 
 
Jag och Steph för över ett år sedan :) Suddig men men
 
Minns ni den där tjejen, Emma tror jag hon hette? Hon som sitter bak på hästen och skriker "WIIIII" när hästen hoppar? xD
 
 
 
Min ponny som FLÖG iväg och lämnade mig ensam i T-shirt när det är -20 grader kallt!
 
 
 
 
 
 
Bilderna är suddiga pga att de är tagna från min mobil :) Detta är det andra tidsinställda inlägget ;3 Det kommer fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela