Midnightshadow.blogg.se

Oplanerad bloggpaus + En till Sneak Peek!

Publicerad 2014-06-19 13:41:00 i Övrigt,

Vart en oplanerad bloggpaus, ledsen för det! Tappade lusten att blogga, sen glömde jag att bloggen fanns! xD Oups!
 
Aja, jag bestämde mig för att inte fortsätta med min novell, utan göra en ny. Här kommer en Sneak Peek på den! ;D
 
Tog lååååååååååång tid att redigera men nu är den klar, så, vad tycker ni?? :D Nu kommer jag börja med en novell som heter "Liver går vidare" som jag har planerat under min bloggpaus! Hoppas ni kommer gilla den! ;3
Eller, varför lägger jag inte ut min andra Sneak Peek också? :)
 
Där har ni den också! Vad tycker ni om den?? :) Tar imot tips för att göra dom bättre, men snälla, skriv gärna inga elaka kommentarer tack! C:

Kommentarer

Postat av: Lovisa Westforest

Publicerad 2014-07-06 19:59:56

Hej! Jättefina redigeringar, du är ju riktigt duktig! :D Men ett tips, (jag vet inte om det är meningen men jaja :p) för att få manen och svansen lite mer "insmältande" kan du använda färgblandaren! :) Den ser dock ut som en pipett... Ett litet tips bara :)
Kram Lovisa

Svar: Hmm.. Färgblandare? Cx Hihi, är lite nybörjare på detta, förklara gärna! ;D
midnightshadow.blogg.se

Postat av: Lovisa Westforest

Publicerad 2014-07-07 10:18:35

Haha ;) Man kan säga att den ser ut som en pipett, och om man klickar på den så kan man klicka någonstans på bilden för att kopiera exakt den färgen. Då kan man sen måla med vilken färg som helst från bilden :)

Svar: Jaha, den xD Jag hade tänkt att det skulle va som där vit man cx
midnightshadow.blogg.se

Postat av: Lovisa Westforest

Publicerad 2014-07-24 19:07:39

Aah, ok :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela