Midnightshadow.blogg.se

Ingen dator idag :(

Publicerad 2014-05-04 12:54:37 i Övrigt,

Får inte använda datorn idag, wääääää! Vill ju logga in och göra dagliga, levla och det viktigaste av allt... TA HAND OM HÄSTARNA! Vill få upp Thunder i lvl 15 så fort som möjligt så jag kan börja levla Flipp (Frostpearl, dåligt smeknamn, kommentera gärna om ni vet nått bättre) som är i lvl 11, Thunder är i lvl 10, men jag gillar Thunder mer! xD Kommer fixa nått roligt på bloggen jag tänkt, men det får bli när jag sitter vid datorn. ;) Ha det bra så blir det nått inlägg imorrn kanske! :D

Kommentarer

Postat av: Wilma

Publicerad 2014-06-17 19:42:41

När kommer ett nytt inlägg????!!! Väääntar Melissa! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela